Kommer ni ihåg Doktor Snuggles ?



Det gör iaf jag. Och den jugoslaviska Balthazar. Men allra bäst var förstås Solstollarna. Typ alla barn jag kände i min ålder gillade Solstollarna. Men var serien egentligen så himla barnanpassad. Det var ju bikinibrudar hela tiden och nakna tuttar lite då och då. Perversa gubbar var det med också om jag inte minns fel. Tulltjänstemannen tex.
O när de sjöng på skånska dog jag av uttråkning. Höjdpunkten var förstås när min dåvarande idol Mandy Smith var med och sjöng. Ni som läste OKEJ på åttiotalet kanske minns Mandy Smith som hon som gifte sig som 16 åring med Bill i Rolling Stones som då var en bra bit över 50.  Hon är också kusin med min expojkvän. Ha ha nu blev ni allt bra impade va.

Nu blir det superbra serien Carnivale. See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0