En rosa Mulberry tack


Jag har länge velat ha en Mulberryväska men inte köpt någon eftersom när jag väl köper en märkesväska så ska det vara "the" väska liksom.  Nu har jag hittat "the" väska. En rosa Mulberry för endast 3200 euro. Jag är nästan helt säker på att jag ska slå till. 3200 euro är ju precis vad jag hittade i småmynt när jag skulle tömma jeansfickorna på jeansen innan jag slängde dem i maskinen. 

Ärligt talat så kostar väskan lika mycket som vi skulle få för våran bil om vi sålde den.  Jag tror inte att Magnus går med på att sälja bilen så att jag kan köpa väskan.  Men jag ska fråga. Vänta lite.

JAAAAA. Han sa ja. Sen sa han. -Du får sälja bilen. Tror han verkligen att jag vet hur man säljer en bil. Jag kan förstås lägga ut den på Tradera. Jag ska ändå lägga ut lite barnkläder snart.

Nu ska jag umgås med Milton som tyvärr har så ont i hals och öra så att han inte kan sova. Lite alvedon har han fått så förhoppningsvis ska det börja verka snart. Kändes inge kul att tvinga i honom alvedon eftersom han  hatar det. Det hjälpte inte ens när vi sa att Alva var duktig och åt sin medicin. Han skrek och grät men lugnade sig så fort han svalt det sista. Lille gubben.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken snyggingväska! Ja det är väl själva f-n att allt som är snyggt ska vara så dyrt. Pernilla Wahlgren var med i senaste CHIC och visade upp sin garderob. Hon hade massor med märkeskläder, märkesväskor och märkesskor. Jag skulle vara glad om jag hade EN märkesväska, men det kan man ju glömma. Man blir inte rik på att vara föräldraledig direkt. Var på stan med mor och Alex idag. Köpte ett par fula mysbyxor och ett nagellack till mig själv och två pyamasar, en gul body och en KIZZ body till Alex. Det är roligare att shoppa åt honom än till mig för jag drar fortfarande så stora storlekar. Jag har värsta tjocka magen. Usch.. jag borde träna.

2008-08-28 @ 23:06:00
Postat av: Till Helen från Kristina

Två pyamaser till dig? Närå:). Tack för senast. Det varkul att få kommapå fest. Höll ni på länge efter vi gått? Alex skötte sig utmärkt. En riktig liten goding var han.Ja man känner sig inte så sexig när man är gravid eller efter man fött barn. Kroppen vill inte återgå till sin forna form på ett tag. Det är trist som fan att man måste kämpa ihjäl sig för att gå ner ett kilo. Imorgon ska vi på Noramarken om alla i familjen är friska och krya.

Kram K

2008-08-30 @ 22:24:39
Postat av: Helen

Ja vi satt uppe till kl 04. Jag hoppas verkligen att jag lyckas gå ner några kilon iaf för så här tung vill jag inte vara. Jobbigt att inte komma i sina normala kläder.

2008-08-31 @ 15:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0