Chirre



Åh vad jag är sugen på chips just nu. Jag önskar att jag kunde äta hur mycket chips som helst utan att gå upp i vikt. Jag önskar också att jag kunde äta chips till frukost, lunch, mellis och middag. Jag skulle dricka coca cola till. Kommer ni ihåg när chipspåsarna såg ut som på den högra bilden. Det var under tidigt åttiotal.
Det finns en person här i världen som gillar chips lika mycket som jag och det är min kompis Helen. Vi har varit bästisar sen 1983 och varje gång som vi har haft filmkväll, sovit över, tältat, åkt båt, förfestat mm så har det alltid funnits med en påse chips. Det har liksom varit jag, Helen och Påsen.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag unnade mig en grillchipspåse igår. Inte en hel men en liten skål. Jäklar vad gott det var! Synd att man inte har samma ämnesomsättning som man hade på 80- talet...

2008-08-14 @ 11:13:33
Postat av: Till Helen från Kristina

Ha ha javisst är det synd. Själv tiggde jag till mig några jordnötsbågar av mamma. Hon fick stoppa några i en literpåse som jag kunde ta hem. Jag har svarat på din andra kommentar med.



Kram kristina

2008-08-14 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0