Besök från storstan



Igår hade jag besök av min kusin Mattias och hans sambo Tanja och deras två barn Alva och Anton. De kommer från Stockholm men har stuga i värmland. Vi fikade och hade trevligt och Milton tyckte det var jättekul att leka med Alva, eller Wow wow som han kallar henne.
De hade med en gädda som kissarna fick kalasa på när Milton hade somnat för natten. Jag kan lova att det var uppskattat. Jag var också nöjd för fisken var redan kokt och hövvet var borta så det slapp jag göra själv.

Idag har jag varit riktigt orkeslös. Vet inte varför. Jag gjorde allt för att piggna till men inget hjälpte. Hoppas på att ha mer krafter imorgon för då har jag bjudit hem vänner på Me&I klädparty.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Det var jättekul att komma på besök och Alva hon ville ju åka till Mille igen och hälsa på............igår direkt! Det är ju ett bra betyg!

Måste säga igen att jag tycker att ni har superfint! Trots att det inte är helt färdigt! Vill genast åka hem och fixa lite hemma, vi ska göra om vardagsrummet för vi har aldrig riktigt gillat det som vi har haft det.

Vi åker hem idag eftersom det har regnat så mycket och man inte får så mycket gjort här. Hoppas att det går bra med klädpartyt! Ska kika på deras sida och bli suktad av de snygga kläderna!



Kram Tanja

2008-08-12 @ 07:37:03
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0