Basskoll= bajskorv = Miltons favoritord

Idag har jag och mamma ätit svenska färska kräftor. Det var verkligen gott. Jag passade på att tigga med mig lite jordnötsbågar hem. Så om en stund kan jag stilla mitt chips och snacksbehov lite. Sprang in på mitt gamla jobb en snabbis förut för att hämta några Oriflameprodukter som jag beställt. Det var roligt att se mina fd kollegor men det kändes ändå skönt att ha gått vidare till nåt nytt. Fast jag ska inte säga för mycket för jag har ju inte kört igång med nya arbetet än. På måndag börjar jag i det sk Resursteamet, eller Dreamteam som vi så moget kallar oss själva.

Nu blir det film och smoothie. Sindy gör mig sällskap i soffan. Hon är min lilla prinsessa.

Kommentarer
Postat av: Mamma

I dag fick mor hedersuppdraget att byta en basskollblöja efer det att den förpestat hela kvarteret ja eller halva då och mest Ida söta granntjejen som Mille nog är lite kär i. Undrar hur den romansen kommer att sluta.

2008-08-15 @ 19:50:59
Postat av: Tanja

Tack själv för att vi fick komma på besök! Jag tycker ialla fall att ni har superfint och oroa dig inte för jag vet hur stökigt vi kan ha det så det var absolut ingenting!

Eftersom Alva sovit över hos kusinerna så har vi dammsugit och torkat golven, det kändes otroligt skönt! Tyvärr så spiller ju Anton direkt ner allting direkt han sätter sig vid matbordet då han kastar ris och majs och annat som ligger på tallriken all världens väg..........suck!

Undrar just när man ska kunna ha fint på "riktigt"!



Ha,ha......jag skrattar åt mormor som fått äran att byta blöjja! Det är ingen höjdare när de går på pottan heller........har lyckats få Alva att sätta sig på toan för då plumsar det ju ner i vattnet ialla fall! Jag fattar inte att det kan lukta så mycket från de små liven!



Ha det så bra!

Kram Tanja

2008-08-15 @ 22:04:04
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0