Tapeterna är på plats

212523-564   212523-563

Nu är äntligen de nya vardagsrumstapeterna på plats. Jag antar att ingen är förvånad över att jag valde storblommigt.  Gud vad jag älskar storblommigt och färgglatt.  Inga färger som cafe latte, beige eller sand eller annat trist kommer in i mitt hus. När jag besöker andra hem tycker jag det är hur fint som helst när väggarna och inredningen går i neutrala färger och hemmen är sådär minimalistiskt inredda. Jag känner ett lugn när jag kommer in i ett sånt hem men jag vet att jag aldrig skulle fixa att ha det så själv. Jag måste ha det på mitt sätt. Shabby chick och countrystyle är min grej.

När vi fått huset i ordning kommer det lite mer bilder. 

Kommentarer
Postat av: Tilde

Vad söta tapeter:D

2008-04-06 @ 19:42:00
URL: http://elintildeamanda.blogg.se
Postat av: Tanja

Åh,vilka söta tapeter! Skulle också vilja ha, ser så fräscht ut! En fråga bara : "Hur får du Magnus att gå med på det"?
Jag har svårt att tro att Matte skulle säga jag till ett par rosa rostapeter. Tyvärr!
Vi är i desperat behov av att göra om vårat vardagsrum, suck! Vi är knappt där som det är nu eftersom vi inte gillar det. Det enda vi gillar där är typ braskaminen. Ha,ha.

Kram Tanja

2008-04-07 @ 08:56:33
URL: http://tanjis.blogspot.com/
Postat av: Jelena

Jättefina tapeter måste jag säga! Bra val!

2008-04-07 @ 17:06:48
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Helen

Jättefint. Jag får komma och se dem live snart, alltså hälsa på.

2008-04-08 @ 14:52:00
Postat av: Till Helen från Kristina

Javisst. Kom gärna och hälsa på någon dag. Det skulle vara jättekul. Hur är det med dig och magen? Nu måste den väl ha blivit ganska stor va?

2008-04-08 @ 23:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0