Shopping + lunch

212523-581    212523-580

Jag hann inte bara med loppisshopping idag utan även en tur på stan med Rebecca.vi  handlade kläder till våra prinsar (våra söner alltså) och jag inhandlade även nytt puder + brunpuder från Loreal.  Sedan lunchade vi på Cafè Paris och då fick vi sällskap av gulliga Jenny som arbetar som psykolog.  

Tjejerna ville ha betalt för att ställa upp på bild men ställde till slut upp gratis efter lite tjat.  Jag får väl ge Rebecca min fina Mulberry väska (månadens bok premien, ha ha) så blir hon säkert nöjd. Iaf så var det väldigt kul att träffa tjejerna och jag måste bli bättre på att hålla kontakten med mina vänner. Jag har varit lite dålig på att höra av mig till dem sedan jag började jobba efter mammaledigheten.

Kommentarer
Postat av: Helen

Äsch det är ju sådär. Man bara jobbar och jobbar hela tiden. När man väl är hemma är det lätt att man bara skrotar runt i sina fula mysbyxor och inte orkar vara särskilt social. Igår tvingade F ut mig på biltur till Kristinehamn och Björneborg. Vi våldgästade lite släktingar till honom. Ska ni ha någt kalas för Mille nästa helg? I så fall vad önskar han sig? Vad svårt det är att låta bli att köpa bebiskläder! Du hade rätt i att det visst finns otroligt mycket fina kläder till en liten prins.
Jag traderade hem ett par jättefina mumin-mysbyxor igår för 40 spänn.

2008-04-13 @ 08:01:24
Postat av: Moster Gunnel.

Hej Krisina. Tack för de fina blommorna.Vi hade kalas igår, det var fullt hus.Kollade på dina tapeter, snygga som sjutton, helt i min stil.Vad du hittar mycket kul på loppis, köpte du tavlan av Alf-Åke? Hälsa till Magnus och Mille. Blev pensionär i fredags, tyvärr måste jag jobba imorgon, iallafall.

2008-04-13 @ 17:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0