Otur

212523-575

På en och samma vecka så tog min YSL consealer slut, mitt clinique brunpuder förvandlades till småsmulor och mitt makeup store foundation i glasflaska föll i golvet och gick sönder. Fatta vilken otur jag har. Jag bor ju i en småstad så de sminkmärken jag nämde finns såklart inte att få tag på här. Jag måste åka till en större stad för att köpa nytt spackel. Jag vill inte åka till någon större stad osminkad. Jag är ingen natural beauty utan jag måste sminka mig för att se naturligt osminkad ut. Jag vet inte riktigt vad jag vill säga med detta inlägg. Jag antar att jag bara vill beklaga mig lite och att tycka lite synd om mig själv.

Nu ska jag kolla på film. Magnus får välja. Hoppas han inte lurar mig att se någon film i Caligula- stilen.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ajajaj.. det lät inte bra. Märkessmink är ju så löjligt dyrt i Sverige och foundation måste man ju bara ha ett som är bra och täckande och det är ju inte budgetmärkena. Tråkigt med din kamera. Hoppas att du hittade nåt bra på loppis iaf.

2008-04-12 @ 10:08:38
Postat av: Jelena

Så är det ibland, man behöver gnälla av sig lite då och då. Så fullt förståeligt!

2008-04-12 @ 15:11:42
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0