mmmm kaka

212523-570

Idag var det meningen att jag skulle fotografera och lägga ut lite junk på tradera, samt fota lite vintagefynd och visa här på bloggen men min kamera dog så det  blev inget med det.  Ni får nöja er med en gammal bild på mig och Milton när vi sitter och mumsar bulle och kaka. Vi är som i trans när vi äter nåt gott.

Såg just en film med Malcolm Maclaren och Helen Mirren från 1979. Magnus sa att det var en klassiker och att det var mycket sex i filmen. Han ljög. Det var porr. Det var håriga buskar och armhålor och pillesnoppar i hela filmen. Jag la inte filmens namn på minnet. Ni vet säkert vilken film jag menar ändå. Jo det gör ni visst, försök inte.

Kommentarer
Postat av: Mumma mannen

Caligula mmmmmmmmm....

2008-04-09 @ 16:56:35
Postat av: Till Mumma mannen

Japp, Caligula var filmens namn.

2008-04-09 @ 17:44:13
URL: http://kristinamille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0