Me&I barnklädesparty

212523-560   212523-559   212523-558   212523-557
Förra söndagen var jag på ett Me&I klädesparty och gissa om jag hittade mycket fint till Milton. Dessa fyra plagg +två par strumpor fick det bli denna gång. Att alla tre överdelarna matchar byxorna tycker jag är kanonbra. Ett genomtänkt val av mig ( för en gångs skull).
Jag är mycket nöjd med de Me&I kläder jag köpt tidigare. Kvaliten är bra och kläderna blir inte noppriga efter två tvättar som många andra kläder blir.  Me&I är dock lite dyrare än tex H&M men det känns helt ok eftersom de håller sig snygga länge.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jättefina kläder speciellt den där tröjan med grävskopa på. Jag har också blivit helt tokig i att köpa barnkläder. Det är roligare än att handla till sig själv.

2008-04-02 @ 08:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0