Lördag = loppisdag

212523-579212523-578212523-577212523-576

Idag bar det av till lite olika loppisar. Här i stan är det tyvärr så att de flesta loppisar endast har öppet på lördagar, så då är alla snåljåpar (inklusive mig) ute på loppisshopping.  De flesta hänger på låset och rusar sedan in så fort portarna öppnas. Lite överdrivet är det allt.

Jag köpte en mörkblå och vit mönstrad gobeläng väska. En svart och vit mönstrad gobeläng bag. Söta glasunderlägg med fina prinsessbilder och till min stora lycka hittade jag en vit rysk sjal för endast 25 kronor. Just en sådan som jag har varit ute efter ett tag. Ja jag vet att jag inte ser speciellt glad ut på bilden där jag bär min sjal men det var jag faktiskt. Jag måste lära mig hantera kameran lite bättre. Jag hade faktiskt ganska mycket smink på mig på bilden men ändå så ser jag helt osminkad och likblek ut på fotot. Det finns en anledning till att jag så sällan är med på bild i min blogg. Jag gör mig helt enkelt inte bra på kort.

Jag köpte också ett par kavat skor till Milton som han kan ha på dagis till sommaren och ett par sandaler med kardborreband som han kan ha när det blir riktigt varmt. Jag fick ge 10 för kavatskorna och 20 för de andra. Som hittat. Perfekt att ha skor som han kan slita på.

Hittade också en tavla som min pappa har målat.  Den kostade 300 kr och var nog den dyraste tavlan som fanns där. Då blev jag lite mallig.

Kommentarer
Postat av: Jelena

Glasunderläggen är jättesöta! Och när det gäller den första väskan så har jag nog en i samma tyg (fast modellen är en annan), jättefin!

2008-04-13 @ 11:01:57
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0