Lindex fynd

212523-567212523-566212523-565

Jag är i stort behov av undedelar. Speciellt jeans eftersom de enda hyfsade jag har har spruckit i grenen. Men efter timmar i Karlskoga citys provrum har jag fortfarande inte hittat ett par som får mig att se ut som en normal människa. Jag ser ut som en fläskkotlett i alla byxor jag provar.  Dock har jag fyndat lite på lindex. Två söta kjolar och en blus. Snart ska jag på födelsedagsfest och då får det nog bli blusen och den svarta kjolen till ett par svarta höga pumps.  Nej nu måste jag städa för svärmor är på väg hit. Bye bye så länge.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Snygga kläder! Gillade verkligen bägge kjolarna fast den svarta har jag svårt att tänka mig att jag får plats i, den verkade ha så hög midja och jag har rätt mycket mage som jag ska klämma in där. Iofs är den gamla gravidmagen rätt lättformad men ändå. Hi,hi.........
Förresten, har du testat jeans på "Esprit"?? Jag har alltid haft jättesvårt att hitta jeans som sitter okej (och som jag slipper sy upp) men där har dom bra storlekar och framförallt har de olika längder. Short passar superbra, kanske lite långa men bara lite så det funkar. Kolla där om du inte har gjort det!

Hälsa familjen! Snart ses vi nog! Det närmar sig ju sommar igen!
Kram

2008-04-07 @ 08:59:51
URL: http://tanjis.blogspot.com/
Postat av: Jelena

Jag är också i behov av byxor. Jämt. Speciellt tråkiga, svarta eller andra enfärgade. Men jag tycker att det är jättesvårt att hitta, och inte så kul att köpa heller, för den delen. Men jag borde nog också ta tag i det där snart..

2008-04-07 @ 20:04:08
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Emelie

åååh vad jag saknar min mormor =(!

2008-04-08 @ 01:35:08
Postat av: Helen

Snyggt. Själv kan jag inte ha kjol för jag ser ut som en tant i det.

2008-04-08 @ 14:53:39
Postat av: Till Emelie från Kristina

Emelie. Du får ta bussen och komma hit och vila dig från alla spårvagnar och fiskekyrkor. Jag fick en cykelhjälm av din mormor i förrgår.

2008-04-08 @ 23:51:49
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag kommer faktiskt upp snart :D jag saknar alla där uppe, haha.
Asså? men det är bra när du är ute och cyklar =)

2008-04-10 @ 01:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0