I am back

212523-591212523-590212523-589212523-588

Nu är jag tillbaka efter några dagars ofrivilligt blogguppehåll. Min dator slutade att fungerade och eftersom min sambo jobbade utomstads så kunde jag inte få någon hjälp men nu är han tillbaks och datorn funkar fint.

Här är lite bilder på det jag shoppade i örebro i måndags. Jeansen kommer från ONLY och var jättesköna. Blusarna är från H&M kostade 39 kronor styck och ska användas till jobbet. Skjortan och moccasinerna ska invigas av Milton imorgon då han fyller två år. Platåskorna hade jag egentligen inte råd med men jag kunde inte motstå, så de fick följa med hem.

Veckan som gått har varit jobbig för Milton har varit trotsig, trött och vägrat att sova. En inte så underbar kombination.

Kommentarer
Postat av: Carin

Det har inte blivit några skor, jag hade tänkt mig några övergångsskor då när det var så tråkigt väder, men nu är ju sportskor det perfekta. Och blir det regn finns ju alltid stövlar.

Vi kommer gärna på något kalas i någon form!

2008-04-23 @ 07:56:07
URL: http://karonesse.bloggagratis.se
Postat av: Jelena

Blusarna är jättefina, de där skulle jag också kunna tänka mig. perfekta till jobbet, som du säger!

2008-04-28 @ 18:59:53
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0