Filmtips

212523-568

Igår såg jag en helt underbar skräckfilm som heter The orphange. Filmen, som är spansk är gjord av Guillermo del Toro, samme man som gjorde Pans Labyrinth.
Jag har sett så fruktansvärt många kassa B-skräckisar så jag hade inga som helst förväntningar när jag började titta på The Orphanage. Jag blev verkligen positivt överraskad, för filmen var välgjord och ganska verklighetstrogen, trots spöken och dyl.
Ni måste se den. Jag tvingar er (speciellt dig Helen. Jag vet ju att du gillar skräckisar).


Jag tänker inte berätta handlingen. Jag är så dålig på att återberätta så jag skulle bara förstöra allt.


Kommentarer
Postat av: Helen

Får tvinga F att ladda hem den till mig i helgen.

2008-04-09 @ 16:32:13
Postat av: Till helen från kristina

Ja det tycker jag. Att de snackade spanska var inget som störde. Annars har jag lite svårt för utländska (ej engelska) filmer.

2008-04-09 @ 17:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0