En sockerbagare

212523-562212523-561

Vi tog det jättelugnt i helgen. Mille hade åkt på en jätteförkylning och jag var trött efter en tuff vecka på jobbet där vi varit kort om personal. Vi ägnade lördagen åt att gå på loppis. Jag fyndade en överfull kundkorg med leksaker, tidningar och junk och när jag stod framme vid kassan och skulle betala kom Karlskoga Tidning fram och frågade om de fick ta ett foto på mig. Jag gick motvilligt med på det. Sedan när vi kommit hem sa min sambo att reoptern hade viskat till fotografen om rubriken "Där förståndet tar slut tar snålheten vid" lät som en passande rubrik. Jag blev helt förstörd och tänkte ringa in till tidningen och be dem att inte ta med bilden på mig. Jag fick senare veta att Magnus bara skämtade med mig. Jag är lika lättlurad som en femåring.

På söndagen snickrade Magnus och Mille och eftermiddagen ägnades åt bakning. Mille bakade i en timma och tyckte verkligen att det var kalaskul.  Han blir nog bagare när han blir stor.

Kommentarer
Postat av: Carin

Det var synd att ni inte följde med till Örebro, men helt förståeligt. Jag såg dig i tidningen, måste också börja gå på loppis, Ellen har önskat sig en sparkbil!

Iaf så var Skojlandet bra. Det fanns att göra för våra små, mycket att upptäcka och så.

Han ser så stor ut på bilderna Mille, men det är klart, är man snart två så är man ju stor!

Kram

2008-04-02 @ 08:03:13
URL: http://karonesse.bloggagratis.se
Postat av: Helen

Vilekn dag var du med i tidningen? Jag har KT men jag har inte sett det. Jag brukar iof bara slöbläddra igenom den och mest kolla annonser och familjesidan.

2008-04-02 @ 08:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0