Bildbevis

212523-574      212523-573

Min kamera har ju slutat att fungera som den ska. Ibland ger den ifrån sig små väsande läten, men det är de enda livstecknen från kameraeländet. Nu har jag iaf hittat bilder på kamerasabotören på kamerans minneskort. Jag trodde ju först att kameran gått sönder av sig själv men nu vet jag hur det verkligen ligger till. Någon (som jag tycker mig känna igen) har roat sig med att ta foton på sig själv, och antagligen också med att trycka på alla knappar på kameran.

Denna vecka har jag bara jobbat torsdag och fredag eftersom Milton blev sjuk natten till måndag. Ändå är jag så himla trött nu (kl 20.37). Det känns som jag har jobbat stenhårt hela veckan.

Imorgon blir det besök på några olika loppisar och sedan fika med Rebecca. Inga barn ska vara med = skvaller och tjejprat.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Ha,ha......gud så skoj! Men va osmart att lämna bildbevis på sig själv, måste nog ta ett snack med honom.
Åh,va skoj med loppisar! Jag är så sugen på att gå men jag hittar ju ingenstans. Finns säkert många här i stan men jag har ingen som helst aning.
Håll utkik efter härligt 70-tals tyg till mig!

Du skriver ju skitroligt måste jag säga! Jag fattade precis det där med kjolen, var precis så jag tänkte själv men inte vågade skriva.
Hoppas verkligen att de där två busungarna kan leka lite! Kanske kan det bli repris på pussen!
Anton sover som en stock, det är så skönt. Han har däremot börjat vaknat tidigare och syrran med. Förut sov de till halv åtta men sen sommartiden är det vid sex som gäller (oftast).
Nu har hela ligan gått och lagt sig och här sitter jag som vanligt och är vaken halva natten! Hmmm......men det är ju så mycket som ska göras!

Ha det så bra och ha så skoj imorn.
Kram

2008-04-11 @ 23:35:14
URL: http://tanjis.blogspot.com/
Postat av: Carin

Små sabotörer är vad de är våra små gulliga ungar!

2008-04-14 @ 08:39:39
URL: http://karonesse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0