Sjukling

212523-444

Jag varit riktigt dålig på att uppdatera den senaste tiden men min dator vill helt enkelt inte leva längre. Det känns lite trist. Magnus tror att den har drabbats av ett virus efter att jag skulle ha varit inne på skumma sidor. Hallå, skumma sidor. Vad tror han om mig egentligen? Tror han att jag kolla på snusk? Nej herregud, jag kollar bara in sidor som tradera och familjeliv och annat präktigt. Ha ha vad jag ljuger kasst.

Milton är riktigt dålig nu. Förut fick vi åka iväg till vårdcentralen med honom och de konstaterade att han hade öroninflammation. Han är fortfarande jätteförkyld och var lite röd i halsen. Han var svullen runt ögonen men tack och lov visade proverna som togs att det inte var någon fara. De trodde först att han hade någon inflammation i bihålorna och hade det varit så hade vi fått åka in till sjukhuset i Örebro. Nu blir det vila och inget dagis på några dagar för mille och en kur kåvepenin.  Magnus får vara hemma med honom eftersom jag har ett kort vikariat som börjar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas att han kryar på sig snart! Väldigt tråkigt med datorn!

2007-09-09 @ 19:57:38
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0