Prinsens nya kläder

212523-454

I lördags var familjen i örebro och då passade jag såklart på att slösa mina slantar på lite nya kläder till Milton från Polarn&pyret. Det är inga pyamasar ni ser utan matchande tröjor och byxor + en ekorre t-shirt. Jag älskar retrocoola barnkläder.

Milton ligger just nu i hög feber. Han blev sjuk på dagis så de ringde mig på jobbet och jag kastade mig omedelbart upp på cyckeln och tokcycklade till dagis så svetten sprutade. När jag kom fram satt Mille och åt smörgås i godan ro. Han var på strålande humör men så fort vi kom hem så bröt han ihop totalt.  Lille skruttgubben. Imorgon ska vi vara hemma och mysa.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jo det är fint, själv då? Coolt att han bjöd med dig på semester, du skulle ha hängt med och krävt massa gratiskläder nu

2007-09-24 @ 23:37:32
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Ulrika

Passar det att ta en tur till IKEA på måndag den 1:a oktober?
//Ulrika
Ps Krama om den lille plutten från mej hoppas han blir feberfri snabbt Ds

2007-09-25 @ 07:23:13
Postat av: Carin

Finfina kläder! Gillar den nya landskapsdressen skarpt. Vad är det på den mörka dressen?
IKEA på måndag? :-)
Hört ngt om kläderna från Me&I förresten?

2007-09-25 @ 11:04:27
URL: http://karonesse.bloggagratis.se
Postat av: Till Carin och Ulrika

Nej jag tror inte jag kan följa med på måndag för Magnus är i södertälje mån-fre. Lite synd men inget att göra åt.Ni får nog åka utan mig för Magnus är ju nästan jämt borta. Denna veckan är han dock hemma. Fick mail om att kläderna kommer att skickas till var och en istället för att allt skickas till mig. Så förhoppningsvis så får ni era kläder i postlådan snart. Vem vet,det kanske hinner komma ut en ny kollektion innan vi får våra kläder.

2007-09-25 @ 17:44:51
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Helen

Usch vad jobbigt- hoppas att han mår bättre nu. Vad är grejen med Facebook föresten? Håller du på med det? Jag får en massa inbjudningar på min mail men jag känner att jag har noll koll som vanligt.

2007-09-25 @ 19:11:31
Postat av: Till Helen från Kristina

Jag trodde han blivit frisk men så fick han feber igen nu ikväll. Trist. Nej jag undviker Facebook så länge jag kan för jag tror det är jätteberoendeframkallande. Jag säljer min stora diorväska på tradera för den var så otymplig och jag vill ju ha en liten dior. Kollar du på idol? Det är tjejerna som sjunger idag.

2007-09-25 @ 20:32:02
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Sussi

Jobbigt med sjuk son. Hoppas att han kryar på sig! Jag såg på idol. Tycker att killarna var bättre igår.

2007-09-25 @ 21:32:45
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0