Nya loppisfynd

212523-451      212523-450

Jag fyndar inte bara diorväskor och leksaker till Milton. Senaste gången jag besökte lilla byn Degerfors så köpte jag en snygg grön tekanna, en bricka med landskapsmotiv och två glasskålar. Jag älskar att shoppa second hand. Jag köper dock inga trasiga eller slitna saker utan bara fräsha grejer som.

För ett par år sedan gjorde jag en jättetabbe som jag fortfarande går och grämer mig över dagligen. Jag hittade en beige och brun kuvertväska från Dior. Den kostade 25 kronor. Jag köpte den INTE. Hallå, hur jävla dum i huvudet får man vara. Jag kommer aldrig att förlåta mig själv för detta. Nu ska jag lägga mig. Imorgon ska jag på föräldramöte på Milles dagis. Jag är ständigt trött. Jag antar att jag inte riktigt vant mig vid att jobba varje dag och sedan vara ensamstående förälder.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vi borde loppishandla tillsammans någon gång. Jag hittar minsann aldrig nåt av värde. Klart att du är trött om du jobbar hela dagarna. Jag tvärsomnade framför "So you think you can dance" i soffan igår. Fast det var mest resan hem som gjorde mig trött. Kga-bussen stannar inte utanför Krämaren längre utan vid södra station så jag fick springa för att hinna med den.

2007-09-19 @ 09:19:19
Postat av: Cecilia

Men hur kunde du inte köpa den för 25 kr?! Du som älskar sånna väskor! Aha vad spännande med föräldrarmöte. Går det bra på dagis för Milton då? Förrutom att han får gå ute och frysa:) Vi var till tandläkaren i går med Tilda. Det gick skitdåligt. Hon vägrade gapa. Suck nu ska vi få en ny tid hos en ny tandläkare... Kram

2007-09-20 @ 16:07:51
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0