måndag idag jippi vilken trist dag

212523-447

Oj oj oj vad länge sedan det var jag bloggade. Kollade bloggens statistik och insåg att jag faktiskt fortfarande har läsare så nu tar jag nya tag.
Idag är det måndag. Mille var på dagis och jag hade med fruktansvärt mycket extrakläder till honom. Allt var märkt med hans namn förstås. Jag fick nämligen bakläxa i torsdags eftersom en av personalen tyckte att han var så dåligt klädd. Det var jättesoligt och varmt den dagen och jag är säker på att att han inte frös. Barnen på det dagis jag jobbar på hade mindre på sig än vad Milton hade men vem vet, det kanske var några grader varmare på den sidan av stan och ite kallare på milles dagis.  Jag ska lägga mig nu för jag är lite dålig så jag behöver min hönskets sömn. Jo jag stavade rätt. Imorgon slutar jag tidigt så jag ska till staden och kolla på höstjacka och BHar. Jag kommer säkert inte att hitta något till mig men massa kläder till mille som jag bara inte kan motstå. Jag såg att Polarn och pyret har kommit ut med nya motivkläder. De kommer ut med snygga retroinspererade kläder vaje år och mitt hjärta slog dubbelt så snabbt när jag fick se dem. Jag måste ha dem. NU. De var så snygga. Milton skulle bli så fin i dem. Nu ska jag sova bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0