Bebisburgare

212523-440

Kolla in burgaren. Kul bild fast hoppas att bebisen slapp ligga sådär länge.

Idag har jag fått mina pengar. Jippi. Fast nu är jag nästan pank igen efter att ha betalt mina räkningar. Fick en jättefet mobilräkning efter att ha ringt massor när jag var utomlands. Undrar om jag har nåt mer jag kan slänga ut på tradera kanske. Eftersom jag börjat jobba nu så får jag ingen lön denna månad utan i slutet av oktober. Jag kanske kan sjunga eller spela lite fiol på stan och ha en mössa på backen som folk kan lägga pengar i.
Eller sitta på knä och låtsas att jag inte har några ben och tigga pengar i nåt hörn. Eller så kan jag gå till kyrkan på söndag och låtsas att det är jag som har hand om kollekten eller vad det heter och så kan jag samla in pengar från folk som tror att deras slantar ska gå till något välgörande ändamål. Nej nu ska jag hämta Milton på dagis. Jag har längtat efter honom sedan klockan åtta.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tycker det där med kyrkkollekten lät som en bra ide. Kram

2007-09-05 @ 12:00:52
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0