Snyggast i Spice Girl

212523-483      212523-482     212523-481212523-480

När Spice Girls var som mest populära tyckte jag att Geri var snyggast och Posh var med snygg med sin mörka page. Det var innan hon började se ut som ett skelett. Emma Bunton såg mest töntig ut med sina tofsar i håret, klubbor i munnen och de gräsliga platåskorna som inte alls ser ut som de platåskor som är poppis för tillfället. Numera är Emma Bunton hundra gånger snyggare och jag gillar hennes stil mycket bättre än Posh. Jag har inte riktigt fattat grejen med Posh.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja jag såg deras video idag. Håller med om att Emma ser bäst ut nu. Geris mage som visas flera gånger i videon tycker jag faktiskt är ful!

2007-11-03 @ 14:01:11
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0