Minns ni mig

212523-473    212523-472

Hej, det var länge sen. Ni kanske trodde jag hade gått och dött men nej då, jag har bara tagit en liten bloggpaus. Jag har inte haft något att skriva om och ingen inspiration alls. Milton har varit sjuk och äter nu medicin för tredje gången sen i somras. I går fyllde min sambo 30 år(gubbe) och imorgon blir det fest här hemma. Jag känner mig sliten och sur och vill helst bara få vara ifred. Jag orkar inte vara trevlig. För jag är inte det minsta trevlig. Jag har mens och är ett monster. Fast det blir nog kul imorgon. Nu ska jag nog lägga mig. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas att festen blir lyckad så sambon blir ordentligt firad! Grattis :)

2007-10-20 @ 19:31:48
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0