Förebilder

212523-465

Mina stilförebilder är varken Kate Cocaine Moss eller Adriana Lima eller någon annan overkligt snygg brasiljanababe. Nej jag jag gillar tjejerna i Girls Aloud. De har mest gjort skitlåtar det senaste året men vad spelar väl det för roll när de har såå fina klänningar. Jag älskar det feminina modet med små tajta klänningar och höga klackar och en riktig snygg sminkning. Det ska vara kvinnligt. Linne med brottarrygg, baggy jeans och andra formlösa kläder är inget för mig. Svenska designers med sina oversizekläder och androgyna modeller med osminkad glåmig hy går med fetbort. Jag tycker att svenska hippa designers gör sunkmode för det mesta. Minimarket är dock ok enligt min smak men annars tycker jag att de flesta är ganska ointressanta. När det gäller shopping så blir det mest H&M och Lindex för min del eftersom jag bor i en liten stad med litet klädutbud. Sedan jag blev småbarnsmamma så har mitt intresse för mode minskat lite men det känns helt ok. Jag älskar fortfarande modetidningar och att shoppa men jag har inte någon klädångest längre.

Kommentarer
Postat av: Felicia

assssnygga klänningar! gillar inte heller formlöst, ser ut som en potatis.

2007-10-07 @ 19:37:03
URL: http://feliciafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0