Donald Trumps vovve

212523-477

Kolla in lille vovven. Den har sån där go Donald Trump frisyr .
Vi ska snart till mina föräldrar och äta middag. Härligt med helg. Det låter som om Magnus rakar sig inne i badrummet. Jag ber till gud att han ska ta bort sin hemska mustasch. Japp, det gjorde han. Vilken lättnad. Nu kan vi börja synas ute tillsammans igen. Fast risken finns förstås att han inte vill ses i mitt sällskap.

O herregud, gissa vad Magnus har gjort med Mille. Jo han har ritat en liten mustasch på Milton. Han är inte klok. Hoppas det går bort med tvål. Vi ska ju bort snart. Nu ska jag leta efter kameran. Detta måste förevigas på kort. Bye så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0