Beach Babe

212523-471212523-470

Här är ett levande exempel på att smalast och brunast inte alltid är snyggast.  Leve alla blekfeta brudar med hängtuttar och degmage. Är man kvinna så ska man väl se ut som en och inte som ett bränt lik som rymt från krematoriet. Kolla in tantens trosor. Jag vet inte riktigt varför men bilderna får mig att tänka på bacon.

Slut på elakheterna för idag. Ush nu får jag dåligt samvete när jag gör mig lustig över någon annans utseende.

Förresten, imorgon börjar jag jobba kl 6:30. Hallå, det borde väl ändå vara olagligt. Jag måste gå upp klockan 5. Det är ju fortfarande natt då tycker jag. Jag hoppas att Milton sover utan avbrott inatt. Jag hämtade honom på dagis vid tretiden idag och han hade ätit dåligt sa fröknarna. Jag försökte få i honom lite mat under eftermiddagen och kvällen men han ville inte ha något. Lite macka och välling är det enda jag lyckats få i honom. Han har varit på dåligt humör också och sedan var han svårsövd som tusan. Jobbiga unge. Han är envis och så testar han gränser hela tiden. När jag säger till honom blir han asförbannad och slänger sig på golvet och gapar o skriker. Han kan inte vara min unge. Jag måste ha fått fel bebis på bb. Jag är nästan säker på att han är en bortbyting.  Oj nu är klockan 21 och jag måste gå och lägga mig. Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Felicia

blää vilken creepy tant. det värsta är att jag såg en minst lika vidrig tant på beachen i serbien för några år sedan.. en sann skräckupplevelse vill jag lova.

2007-10-10 @ 22:40:25
URL: http://feliciafrida.blogg.se
Postat av: Sussi

Ja jag håller med. Föredrar några kilon för mycket än något sådär vidrigt!

2007-10-11 @ 18:53:47
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi
Postat av: Nina

Oh my god!!! Jag har aldrig bantat eller solat, och det ska jag absolut inte göra heller. Folk vet inte hur skadlig solljus kan vara för huden. Bantning är en annan dålig sak. Att vara överviktig är ju inte heller snyggt, men normalt ska man vara. Att överdriva har aldrig varit bra!!!

2007-10-13 @ 21:38:42
URL: http://loveufashion.blogg.se
Postat av: Malin

nämen gud!hur ser hon ut..haha! man kan ju bara skratta åt de! trosorna ser förskräckliga ut!

2007-10-15 @ 16:02:26
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Sanna

Hej kusin! D var det gräsligaste jag sett på länge...Tacka vet jag kvinnliga former:)

2007-10-31 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0