90-tal

212523-476       212523-475

Att nittiotalsmodet är på väg tillbaks är ju ingen nyhet men nu undrar jag om nittiotalssminkningen också är på väg att komma tillbaka igen. I sverige ser man mest tjejer med så neutral sminkning som möjligt. Det ska se så naturligt som möjligt. Man SKA vara sminkad men det ska INTE synas. Läppennan har varit så gott som förbjuden i cirkus 10 år (jag har dock använt läppennan dagligen men det törs jag väl knappt skriva). Kolla in Megan Fox på dessa bilder. Visst ser det ut som hon är riktigt 90-tals porrstjärne sminkad med markerade ögonbryn, mycket kajal och den ordentligt målade läppennemunnen. Mycket av allt liksom. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker det är snyggt eller trashigt. Jag vet bara att jag är väldigt trött på allt som ser naturligt ut.

(jag undrar om hon kan stänga munnen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0