Torsdag

212523-503     212523-502

Idag regnade det på förmiddagen och eftersom jag inte har något regnskydd till vagnen så stannade vi inne men vid tolvtiden slutade det som tur var att regna så Milton och gick en sväng till stan. Det var första gången på sex dagar som Milton fick vara ute i friska luften. Han är fortfarande lite hängig men feberfri och inte lika snorig längre. Efter att vi köpt ett regnskydd så fyndade jag en snygg väst till Mille som han ska ha till jul och ett par varma vinterkängor fick också följa med hem.  Milton somnade bums när vi kom hem, så nu ligger han och sussar sött och snarkar ashögt.

Jag fick två traderavinster i brevlådan idag. En regnbågs t-shirt från danska märket Ej Sikke Lej och en snygg brun tröja från Polarn&Pyret. Båda var i superbra skick så jag blev sååå nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0