Soffpotatis

212523-485

Idag hade jag planerat att städa och dona eftersom det antagligen blir finbesök här imorgon. Tänkte bjuda min kusin Sanna och familjen Cedervall på lite förmiddagskaffe.
Jag träffade Sanna och Rebecca igår för en fika och lite shopping. Rebecca hade sin lille Noah med sig men jag lämnade Milton hemma med sin pappa.  Det var så kul att träffa tjejerna. Jag har blivit superdålig på att höra av mig till mina vänner sedan jag började jobba. Jag måste verkligen bättra mig. Det vore ju trist att förlora sina vänner. I alla fall, det jag skulle komma till var att jag ännu inte börjat städa. Nu är det kvällsmatsdags. Kram på er gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0