Napoleon Dynamite

212523-497

Idag är det söndag och det betyder att det är tvätt, städ och strykdag för min del. Magnus är i källaren och skär sönder oljepannan. Milton ligger och sussar sött i sin säng. Igår var det dags att besöka vårdcentralen eftersom Milton inte blivit bättre utan tvärtom, han hade blivit sämre och var orekslös och åt inget. Läkaren konstaterade att Milton hade ögonfluss, feber, öroninflammation, bronkit och en riktig dunderförkylning. Han hade en bakterie som heter Helifilus. Så det blev såklart en medicinkur för honom. På eftermiddagen steg hans feber till 40.7 och jag kände mig jätteorolig. Efter att fått i honom mycket vätska och alvedon steg febern och han piggnade till, tack och lov. Idag känns det som han är på bättringsvägen men det blir ändå några dagars vila för honom. Det finns liksom ingen anledning att skicka iväg honom till dagis.

Helen tipsade mig om filmen Napoleon Dynamite. Eller tipsade är nog fel ord. Man kan nog säga att hon varnade mig för filmen. Men jag kunde ändå inte motstå att se den eftersom jag tycker att Jon Heder(killen på bilden) är så bra. Magnus gick och la sig efter halva filmen så jag antar att han tyckte den var kass. Jag ska nog ta och ringa Helen nu. Bye så länge

Kommentarer
Postat av: Helen

Hahaha jädrar så töntig o menlös han ser ut!

2007-11-25 @ 16:01:56
Postat av: Till Helen från Kristina

Ja men det var kul när han dansade. Filmens höjdpunkt. Säg gärna till om du hittar några fler liknande filmer. I kväll blir det skräckfilmer.

2007-11-25 @ 18:20:38
Postat av: Helen

F fixade fram en riiiiiktigt dålig college-film igår- Pigs hette den. En typisk sån där film om fjantiga killar som tävlar hur många tjejer de kan ligga med och sen blir de kära och allt går på tok. Den var så DÅLIG! Jag är så trött på såna amerikanska skitfilmer som är så otroligt förutsägbara. Hittade ni någon bra och för en gångs skull otäck skräckfilm? Jag letar efter såna men de verkar inte finnas.

2007-11-27 @ 07:16:23
Postat av: Tanja

Jepps från skoltiden..Vi är lika gamla...Tror vi kanske gick på bregårn samtidigt..=) Om vi ej gjorde vet jag bara vem du är i vilket fall som helst via skol katalogen och utseendet...*s* wah va det lät skumt...*asg* Hoppas allt är gott...=)

2007-11-27 @ 08:17:09
URL: http://whatelseisnew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0