Inga drinkar för mig

212523-496

Idag har jag inte jobbat utan varit hemma med Milton som har ögonfluss och hög feber. Staksrn som aldrig är frisk. De tre medicinerna som jag stoppar i mig varje dag verkar inte funka som de ska för jag har åkt på en till förkylning.
Ikväll ska jag och några vänner ut och äta. Det ska bli himla roligt att ses utan barn någon gång. Att ha tjejkväll och prata om något annat än barn. Det blir väl bara coca cola eller vatten för min del eftersom jag är rädd att dricka något med alkohol i eftersom jag äter mediciner. Vem vet, det kanske skulle slå runt i skallen på mig eller nåt.
Jag har förstås inget vettigt att ha på mig men jag får leta på någon gammal trasa i garderoben. Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0