Vi lunchar på stan

212523-244          212523-243212523-242          212523-241

I går var det dags för en lunch på stan med Karin och hennes lilla Ellen (hon med röd t-shirt). Ellen har just fyllt ett år. Vårat favoritställe var proppfullt och jag blev nästan förbannad. Det är ju mitt stammisställe och jag förväntar mig ett eget VIP bås med barnstol, haklapp och rubbet. Istället fick vi gå till ett fik dit alla trendiga ungdomar går och där salladerna inte är så goda och de alltid bränner latten. Men fikets båda barnstolar var lediga och det bästa bordet med så vi köpte en varsin god hamburgetallrik och glufsade i oss. Tänk vad lätt det är glömma att man bantar. Sedan köpte jag en bränd latte. Det var kul att träffa Karin trots att hon vägrade ställa upp på bild :) . Hon är inte längre mammaledig utan har gått tillbaka till sitt arbete.
Flickan med rosarandiga mössan heter Filippa och är kompis med Ellen och Milton. När vi hade lunchat klart gick vi till öppnaförskolan och lekte en stund. Jag tyckte som vanligt att det var himla kul att klä ut mig. Nästa gång ska jag nog klä ut mig till prinsessa.

Kommentarer
Postat av: Helen

Snygg vikingahjälm. Kanske kunde bli en modegrej som Kate-Bush-dum-struten? :)

2007-05-27 @ 16:47:30
Postat av: Ellens mamma

Nä det är inget roligt att vara med på kort. Ellen däremot blev ju riktigt bra...
Det var jättekul att träffa er! Ses på onsdag.
Kan ni kanske komma på kalas senare på onsdag?

2007-05-28 @ 07:35:59
Postat av: Nina

Tack för kommentaren!!
Kika gärna in igen, Uppdaterar varje dag.. :D

2007-05-28 @ 11:09:39
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tackar!
Åh vilka söta barn!

2007-05-28 @ 16:22:21
URL: http://cammomilla.blogg.se
Postat av: kristina

Helen. Ja jag kände mig ganska fräsig i hjälmen.Får man säga fräsig förresten? Det är väl ändå lite väl töntigt.
Karin. Jomenvisst. Blir det kalas så kommer vi jättegärna.

2007-05-28 @ 20:59:12
URL: http://kristinamille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0