Städdag

212523-217

Idag är ju Magnus ledig från jobbet och det är riktigt kasst väder så vi stannar inomhus hela dagen idag. Jag passar såklart på att stryka och tvätta. Det är så svårt att få tid för sånt när Magnus är bortrest. Jag fick sova ända till kl 10 i morse men ändå är jag så trött att allt jag gör går i slow motion. Det känns dock skönt att ha sovit ut ordentligt för första gången på 13 månader. Jag funderar på att städa i köksskåpen men jag är nog för slö. På bilden ovan ser ni mina vardagskoppar. Jag älskar fina koppar och köper gärna på mig ett par så fort jag ser någon fin sort  på tex duka eller Åhlens. Jag vill inte ha fyra lika koppar utan en eller två av varje räcker gott och väl eftersom jag köper nya så ofta. Jag är också svag för fina små kaffekoppar med fat men då är det ofta begagnade från någon antikaffär som får följa med mig hem när jag är på shoppingtur. Nej nu ska jag fortsätta att stryka.

Kommentarer
Postat av: Cillenl.webblogg.se

Skönt med sovmorron:) Kan man verkligen behöva ibland när man har småbarn!
Jättefina koppar har du. Jag kunde inte stå imot i morse så vi käkade frukost på Mcdonalds, gott var det! Kramar

2007-05-18 @ 17:34:50
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Helen

Nu har jag det svart på vitt. Jag är en tant. Jag gjorde vuxen test på www.vuxenpoang.com och fick till svar: "Din ålder borde vara 36.6 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse". Ajajaj.. Det är väl icakortet som sänkte mig.

2007-05-19 @ 10:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0