Onsdag

212523-216         212523-215

Det har knappt blivit något bloggande för mig denna vecka för jag har som vanligt varit ensam med min ettåring som är i en väldigt aktiv fas just nu så när han väl somnat så är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. Oj vilken lång mening det där blev.
Nu är min sambo hemma för det blev en kort arbetsvecka för honom eftersom det är helgdag imorgon. Tack och lov. Jag ska nog ägna morgondagen åt att städa. Tråkigt som sjutton men det är faktiskt ett måste. Det ser verkligen ut som om det har varit inbrott i vårt hus. Köksredskap från våra ständigt utdragna lådor ( se bilder ovan) ligger slängda överallt på undervåningen. Kläder ligger överallt. Milton har denna vecka lärt sig hur man öpnnar läppstift, skruvar upp det så långt det går och sedan biter av stiftet. Det är många läppstiftsfläckar här hemma nu.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, Gud vad jag känner igen mig i vissa saker som du skriver:) Tilda har en hemsida som jag inte orkat uppdatera på typ 100 år, (ska, ska göra det...) här http://tildanilsson.se/maj2006.html finns en bild när hon snott mitt läppstift och målat sig i hela ansiktet, blev inte så glatt överaskad när jag såg det eftersom vi hade bråttom till flyget.

2007-05-16 @ 22:44:25
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Camilla

Va söt han är :-D

2007-05-18 @ 11:58:55
URL: http://ce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0