Mitt i natten

212523-227

I natt hoppas jag att få sova lite mer än jag fick igår natt. Då tyckte Milton att det var ballt att ligga o snacka. Han sa -mamma mmamma mamama poahpaa poahpaa papaa papaa tutte tutte och andra intelligenta saker. Jag var trött men Milton gav sig inte så vi fick gå upp till slut. Han var vaken från 22.30 - 02.00. Sedan skulle han upp kl åtta igen. Jag har varit ett vrak idag. Bilden ovan är tagen vid ett tiden igår natt. Nu ska jag göra ett försök att lägga mig. Wish me good luck.

Kommentarer
Postat av: m

Hej Snutt. Jag kommer hem en snabb visit imorgon, vet inte när men runt 19,00 tror jag. sen bär det av till Tibro igen.

2007-05-23 @ 22:02:50
Postat av: Helen

Jag jobbar inte idag så vi kan fika bort hela eftermiddagen om du vill. Kram H.

2007-05-24 @ 09:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0