Lite nya inköp

212523-226     212523-225

Igår var jag nere på stan och bokade en resa till Mallorca och då passade jag även på att göra lite klädinköp.
Den ljusblå klänningen/ linnet med knappar hela vägen kommer från indiska och kostade 249 kr.
Den vida blommiga klänningen kommer från lindex och kostade 349 kr.
De vita shortsen är med från lindex och kostade 199 kr.
Jag hade en 30% rabattkupong från Lindex så jag behövde bara betala 244 kr  för klänningen.  Jag var mycket nöjd. Jag var också nöjd över att köpa den i storlek 34 och den passade perfekt. Fattar ni? En 34a. Shortsen däremot fick jag kämpa för att få över min feta fläskrumpa och de var i storlek 38. De måste ha varit felmärkta :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja shortsen måste ha varit felmärkt, det händer ofta när jag shoppar med:) Grymt att kunna klämma sig i en 34:a iaf!!!
Det här med bikinisar är ju svårt när man har bröst som ser ut som taxöron eller nåt:) Känner igen mig!
Jag är allt lite avis på dig som har bokat resa till mallis. Kramar

2007-05-22 @ 21:59:41
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0