Lindsey vs Kate

212523-192       212523-191

Igår var det något jippo i New York och då samlades det massor av stjärnor för att visa upp sig. Undrar om kokainmissbrukarna Kate Moss och Lindsey Lohan fann varandra i vimmlet. De ser ju båda ganska slitna ut numera och bar båda svart kvällen till ära. De längtade säkert efter att få dra några linor. Nej jag tänker inte vara snäll för jag är drogmotståndare och tycker att det är så himla kasst att så många kändisar knarkar. Sedan lägger de in sig på rehab ett litet tag för att det ska se ut som om de försöker ta sig ur drogträsket men de vill ju inte ens sluta verkar det som. Synd tycker jag för jag tycker att Lindsey är en bra skådis. Kate däremot har jag aldrig gillat och  hennes klädstil är väl inget o hurra för heller. Förresten så kanske jag inte ska snacka om att ha bra klädstil då jag själv har börja frossa i kläder från Kappahl.

Vad tycker ni om dessa tjejer och vad har ni för inställning till droger?

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag tycker att de är ganska tragiska särskilt Kate Moss för hon är tillräckligt gammal att veta bättre. Dessutom har hon barn så hon borde skärpa sig. Kan inte förstå vad hon ser i den där Pete fulingen. Jag var ju medlem i antidrogklubben, minns du den? Fast... enligt den fick man egentligen inte dricka alkohol heller, så jag har iof inte följt de reglerna ändå. Ifall du undrar så är det jag som är telefonterroristen med skyddat nummer som har ringt till er igår och idag.

2007-05-09 @ 15:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0