Jo tack dieten går bara bra

212523-235

Idag har dieten gått bra fast jag syndade med en underbar latte med socker i. Den var så himelskt god att jag faktiskt inte ångrar mig ett dugg. Det kan nog bli en till imorgon för då ska jag luncha med Karin och hennes lilla ettåring Ellen. För er som undrar så tänkte jag äta en mozzarellamacka på grovt bröd. Vi ska fika redan kl 11 så jag ska nog lägga mig nu så jag hinner upp i tid imorgon och duscha och sminka mig. Ja det tar tid för en gammal skata som mig att se ut som folk. Funderar på att börja köpa tonnårskläder i fräcka färger. Jag kanske ser lite mer ungdomlig ut. Äsch, jag ser nog mest ut som en transa då.  Jag ska försöka blogga lite mer de kommande dagarna. Jag har varit så våldsamt trött att jag inte orkat blogga. Men Magnus kommer ju hem imorgon och sedan ska han jobba här i stan i två veckor så då kanske jag blir lite piggare. Goddnight sweethearts.

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag tänkte att det kunde vara bra att hinna före lunchrusningen, därav förslaget klockan 11. Och så ville jag shoppa lite
och hinna på öf en sväng. Krister lyckades glömma massa saker där igår som jag ska hämta hem.
Ska bli kul att se er!

2007-05-25 @ 08:19:27
URL: http://karonesse.bloggagratis.se
Postat av: kristina till karin

smart tänkt. Jo kl 11 hade passat mig med bra men mille vaknade sju idag och var jättetrött men kunde inte somna om. Han kommer att somna kl tio igen. Det gör han varje dag så jag tänkte att det blir lättare för oss alla om han inte är trött skrikig och gnällig när vi ska luncha. Vi ska nog med en sväng till öf. Shit nu är det vaniljyoghurt over hela milton. Vi ses sen

2007-05-25 @ 09:11:29
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Cecilia

Hej! Ja rena julafton med alla Ullaredpåsarna. Inte lika kul att packa upp allt eftersom vi inte har plats för mer grejor.
Vilka sötis han är Milton, riktigt fina bilder.
Har varit med Tilda på badhuset i dag, gud vad trött man blir alltså.
Åh Latte och med socker har hållt mig hela veckan, men vi har ett paket hemma i skafferiet så risken är stor att det öppnas ikväll. men det är ju helg right!
Nu ska vi iväg och köpa nya skor till Tilda:)
Kramar.
PS U get mail:) Ds

2007-05-25 @ 17:55:34
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0