Good evening

212523-218

Jag har ju inte bloggat på flera dagar så jag känner att jag måste skriva några rader så ni vet att jag fortfarande lever.
Milton är inne i en jobbig fas just nu. Han vill inte sova. Han är trött dygnet runt men han kämpar stenhårt för att inte somna. Så fort han vaknar gör han allt för att hålla sig vaken. Gnor sig i ögonen, sparkar med benen och sätter sig upp så fort han kan så att han inte ska somna om. Han vaknar flera gånger per natt och inatt var han vaken i flera timmar. Det är nästan omöjligt att få honom att ligga still. Imorgon åker Magnus o jobbar i en annan stad igen och kommer inte hem förrän fredag.  Jag vet inte riktigt hur jag ska orka.  Fast vi har ju kul också förstås, Milton och jag. Det händer så mycket just nu. Mille håller på att lära sig gå och upptäcker hela tiden nya spännande saker och lär sig nya ord. Så han tycker väl antagligen att det inte finns någon tid över för att sova. Han kan ju missa något extra spännande.

OBS! Bilden ovan har inget samband med inlägget.

OBS igen! Det är inte jag på bilden.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha vilken hemsk bild!

2007-05-20 @ 21:00:29
URL: http://mariaellinor.blogg.se
Postat av: Helen

Oh my god vilken hemsk 80-tals brutta du har hittat bild på! Vad jobbigt att Mille inte vill sova. Om du får för jobbigt får du säga till så kan jag komma och hålla dig sällskap. Kram.

2007-05-20 @ 21:48:37
Postat av: spökrundan

Helen. Ja visst är bilden bara för snygg. Jag kunde inte motstå att ha med den. Jobbar du till veckan? Ja vi måste ta och ses någon dag. Hoppas vädret blir bra till veckan. Tänkte försöka hålla mig ute och bränna huden och fläsket. Ha ha vad äckligt det lät. Kram k

2007-05-20 @ 21:59:22
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Cecilia

Heeej! Ja mina jeans är ju fina...eller inte hahah. En tyckte ju att jag såg ut som en fet gammal tant i dom. Hahah det är väl det man börjar bli:)
Vad jobbit när lillen inte vill sova, han är väl rädd att han ska missa något spännande. Det går nog över snart, barn måste ju sova...ibland iaf.
Vad roligt att han börjar ska till och gå. De är så söta när det vinglar fram:) Sen går det snabbt och då är de överallt, mer än vanligt alltså.
Usch vad mycket saker Tilda rev ner och förstörde när hon lärt sig gott. Jag tyckte jag ställt allt utom räckhåll men på något sätt nådde hon iaf.
Vad härligt att åka till Mallis, ska ni boka snart eller åka sista minuten?
Vi har vart där 3 ggr, 2 med Tilda. Den första resan dit var hon bara 2 månader och 2 veckor. Men det funkade ju det med, hon sov mest i värmen:)
Jag har inte heller varit något nyttig denna helg!!! Ja förrutom donken så har det blivit flera Latte (jag som skulle sluta), nachos och drinkar. Får bli en låååååååång promenad i morron. Det värsta är ju att det är så lätt att lägga på sig men svårt att bli av med!
Åh att hälsa på mammor är ju omöjligt att göra utan att de ska trycka i en massa bullar och andra godsaker:)
Nä usch vi får vara nyttiga i veckan:) Kramisar och hoppas Milton sover inatt!

2007-05-20 @ 22:01:43
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: H

Hhihi hon ser ut som en gamal porrstjärna från 80-talet!!

2007-05-20 @ 23:46:05
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se
Postat av: Ellens mamma

Hallå! Fin bild... *not*
Lilla Mille, jobbigt är det. Ellen har haft liknande saker för sig, tror det var då tänderna i överkäken kom. Jag är ledig på fredag, ska vi ta en lunch då? Ska kolla med Ulrika också.
Tack för grattiset på Ellens födelsedag! Kalasinbjudan kommer.

2007-05-21 @ 09:43:19
Postat av: Helen

Jag jobbar imorrn och i övermorrn men sen har jag nog inget mer jobb vad jag vet. Vad sägs om torsdag?

2007-05-21 @ 15:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0