Dagens outfit fast igår

212523-210

Igår var vi på dop och då fick jag äntligen inviga min rosa klänning från H&M som jag köpte för ett tag sedan.
Om ni tycker att jag ser lite tjock ut på bilden så kan jag meddela att ni ser fel. Jag har kropp som Adriana Lima och absolut ingen bikini ångest. Eller jo ok, jag går på diet nu igen efter sjukdomsavbrottet förra veckan då jag lade på mig några hekto, eller gram eller var det kanske några kilon.  Fläskkorvsarmarna ska bort likaså magen som ser ut att innehålla en 7kilos bebis.

Klänning - H&M
Leggins- Kappahl.
Skor- skopunkten.

Kommentarer
Postat av: H

snygg klänning!!Ska plocka fram mina leggins känner jag..Har haft strumpbyxor nu ett tag.Lilla väskan kostar ca 2000:-. Jag har köpt mina LV saker i LV affärer känns säkrast så..Nu ska jag lägga mig och läsa..Läser en jätte bra bok av Unni Drougge "Jag jag jag".Har du läst något av henne?Natti natti

2007-05-13 @ 22:47:53
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se
Postat av: Cecilia

Den är så söt den klänningen:)

2007-05-14 @ 12:02:33
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Helen

Var det ett trevligt dop? Jag gick ju på konfirmation och det visade sig även vara ett överraskningsbröllop. Jag visste om det för F svallrade som vanligt, så jag fick låtsas att jag var jätteförvånad.

2007-05-15 @ 15:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0