Body Scrub

212523-247

Jag behöver er hjälp kära ni. Jag är i stort behov av en bra body scrub. Jag är ute efter en som verkligen skrubbar bort alla döda hudceller (gärna lite levande hudceller med). Alltså inget mesigt glidmedel med fem små runda korn i som är typ blåa och rullar lite lätt på huden utan riktiga hardcore grejer är det som jag behöver. Förresten när jag ändå tigger om hjälp så undrar jag om det är någon som kan tipsa om en bra ansikts skrubb med. Där behöver jag också något som river ordentligt i skinnet. Man kanske kan tro att jag funderar på att hudflå mig helt och hållet men jag kan lova att så är inte fallet.

Jag tar tacksamt emot alla tips. Kram och godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: fia

Anikts scrub?...
jag lyckades hitta en bra på (hör&häpna) lidl.

2007-05-31 @ 10:53:48
Postat av: Nina

d va toppen solpudret! men det finns bara i en viss upplaga.. asså inte så många.. så om du ska ha just det så måste du skynda dig :D

2007-05-31 @ 11:52:14
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Kristina

FIA. Den måste jag testa. Av mina tidigare erfarenheter så brukar de lite billigare varianterna var riktigt bra medans de dyrare är så "vårdande" att man inte märker något resultat.Tack för tipset.
NINA. Oj jag visste inte att det var begränsad upplaga. Då får jag ta och skynda mig.

2007-05-31 @ 19:25:06
URL: http://kristinamille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0