Bikinibodydieten är igång igen

212523-228     212523-224

Denna gång är jag riktigt laddad. Om sex veckor bär det av till mallis och jag tänker vara 3-4 kilo smalare då. Allra helst skulle jag vilja gå ner 5 kilo men jag tror inte det är möjligt. Jag kör med nutrilett blandat med nyttiga mål. Att endast leva på nutrilett är inget alternativ för mig eftersom jag behöver lite mat i magen då jag tar hand om min son. Annars blir jag trött, hungrig och lättirriterad. Jag känner att jag inte vill gå och känna mig fet på stranden. Just nu kommer jag inte i någon av mina gamla bikinisar men det stör mig inte så mycket för jag ska ändå köpa två nya men jag väntar tills jag har gått ner några kilon. Det blir tyvärr inga små sexiga trekantsbikinisar denna gång eftersom det inte funkar med bröst som blivit ammade. Isåfall skulle de små lapparna hänga nere på magen. Inte snyggt, ha ha.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Aha såg just att du skrivit till mig med. Smart med mail har också svårt att fatta mig kort:)

2007-05-22 @ 22:01:56
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0