Veckans stilikon

212523-44212523-43212523-42212523-41

Okej. Nicole Ritchie, Olsen twins och Chloè Vadhonnuheter i all ära men min stlikon är utan tvekan Kate Bush.
Kate har inte bara gjort några av världens bästa låtar, wuthering heights och running up that hill utan  hon har också alltid haft en skön men lite egen stil. Hon är bara så snygg med sitt mörka lockliga hår, 80-tals sminkningen och sin vältränade dansarkropp.

Ser ni någon i Karlskoga som går med barnvagn  och  har en dumstrut på huvudet, så är det bara jag som försöker efterlikna min idol. Nu ska jag städa och stryka. Vill inte vill inte.

Kommentarer
Postat av: dontri

haha varför inte. turbanen är på utgång, varför inte peta in struten so huvudbonad istället?!

struttar sydow runt med den en dag i solen lär väl hela sveriges befolkning fixa en innan solen gått ner..

600 $ var inte dåligt.. tur att det finns bilder, så får man sitta här hemma o stirra på dne istället :)

2007-03-24 @ 15:00:07
URL: http://dontri.blogg.se
Postat av: wahlterh

Om du ser någon i en genomskinlig plastboll på Torget i Karlstad en varm sommardag är det bara jag som gör playback på Kates "Breathe". :-)

2008-11-12 @ 19:22:06
Postat av: Från Kristina till wahlterh

Då ska jag hålla utkik efter dig i Karlstad till sommaren.

2008-11-15 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0