Torsdag morgon

milleojag

Klockan är 8:40 på morgonen och jag har redan hunnit dammsuga hela undervåningen. Milton är lite gnällig idag. Kanske han bara är trött eller så håller han på att bli sjuk.
Det är fint och soligt ute idag med så det blir antagligen en långpromenad sen. Då kanske jag lyckas göra av med några kalorier om jag har tur. Jag måååste gå ner några kilon innan badsäsongen börjar. Annars blir det att stanna inomhus hela sommaren. Min svärmor har lyckats med att gå ner hela 18 kilo. Man måste nog vara väldigt målinriktad om man ska klara en sån sak. Jag lyckas inte ens gå ner två kilo. Nej nu ska jag fortsätta att städa, och sen ska jag nog ta en kaka. Bye så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0