Tisdag

Idag är det tisdag och klockan är 9:10 och jag har inte gjort mitt morgon kaffe än. Milton har fullt upp med att hoppa omkring på rumpan och göra skojiga ljud med munnen så han kanske låter mig sitta framför datorn och skriva några rader om jag har tur.
Idag är mitt största problem hur jag ska kunna ta en dusch utan att milton kommer in till mig i duschen och blir genomblöt och kall. Det går nog inte att undvika så vi får väl ta en dusch tillsammans och hoppas på att han inte halkar runt alltför mycket i badrummet och slår sig gul och blå. Nu får jag inte sitta här och skriva längre.

Ska försöka att inte äta så mycket onyttigt idag. Jag vill ju bli smal till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0