sunday sunday

212523-50

Milton festar till på ett lock till en kakburk.
Imorgon är det måndag igen. Konstigt, det var ju nyss måndag. Vi ska försöka komma iväg till öppna förskolan så att Mille kan få leka av sig lite. Jag ska lämna tillbaks de rödrandiga ballerinaskorna jag köpte i torsdags för de är så trånga fram. Hoppas på att hitta några andra ballerinaskor då jag endast har ett par sneakers från tiden som gravid. Alla andra skor är med hög klack. Nej nu ska jag gå och mata sindy med torrisar. Hon sitter brevid mig och tigger och spinner om vartannat. Den lilla apkatten.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser smaskigt ut...haha!

2007-03-26 @ 09:26:35
URL: http://enannanjennies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0