Shopping i Karlskoga

212523-58

Nej jag skulle verkligen inte shoppa idag. Jag skulle ju bara lämna tillbaka ballerina skorna som var för trånga men så hittade jag ju några grejer som jag bara var tvungen att köpa. Linnet, som för övrigt är mycket finare i verkligheten, och trosorna, som för övrigt är mycket snyggare på (fast inte på mig ) köpte jag på H&M.
Eftersom jag inte ägde någon handväska (sindy hade kissat i den jag hade förut) så kände jag att jag var tvungen att köpa en väska som jag gått och sneglat på i säkert en månad. En svart quiltad i lagom storlek blev det. Ja jag vet att quiltade väskor kanske är lite 2006 men då ska ni veta att jag köpte mina allra första stuprör i julas. Ganska efter i modet va. Det allra värsta är att jag inte ens bryr mig. Det blir så för en del när de blir mammor. Jag köpte också nya numret av amerikanska In Style som jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0