Mttthew Williamson

212523-54          212523-51

Jag har superdålig koll på utländska stora designers. Är faktiskt inte så intresserad av svindyra kläder som jag ändå aldrig kommer att komma i närheten av. Det finns dock några designers som har en plats i mitt hjärta och en av dom är engelske killen Matthew Williamson. Hans kläder är ofta färgstarka med fina mönster och det passar mig som har lite svårt för allt som är minimalistiskt och alltför stilrent.
Matthew är faktiskt gammal kund till mig från tiden då jag jobbade på Starbucks. Jag gjorde hans kaffe så han vaknade till ordentligt och kunde göra sååå fina kläder (vilket skryt va?) De kläder han har gjort de senaste åren är inte riktigt lika glamorösa (kan ha att göra med att han är trött och inte får nåt kaffe).
Hittade dock dessa godbitar från vårens kollektion. Hans kläder är så sommarlyxiga.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hahha vad kul!!
Du har helt rätt, jag är inte heller intresserad av kläder jag aldrig kmr ha råd med, kanske för inspiration men ändå inte så ofta :)

2007-03-26 @ 11:58:45
URL: http://www.lalein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0