Mina favoriter

212523-68

Jag tänkte visa vilka skönhetsprodukter som jag inte kan leva utan. Jag är 28 år och dessutom mamma så
ganska ofta händer det att jag inte får sova ordentligt och det sätter sina spår i ansiktet direkt. Jag får sminka mig ganska mycket för att se osminkad ut om ni förstår vad jag menar.

Mitt favoritläppglans till vardags är Jessica Simpsons Dessert Treats i färgen creamsicle. Lite färg, lite glans och lite glitter. Perfekt till vardags.

Ögonkrämen Eye Revive Beauty Flash från Clarins gör att jag känner mig klarvaken även när jag inte är det.

Cliniques ansiktskräm superdefense räddade min hy i vintras. Jag har superfet hy på sommaren och jättetorr på vintern och denna kräm skyddade verkligen hyn mot kölden och jag fick inga finnar av den som jag vanligtvis får av feta krämer.

Jag är så kass på att måla mina naglar. Det blir så fult men med nagellacken från Essie går det inte att misslyckas. Mina favvofärger är ljusa Fed Up och klarröda Pouf Daddy.

Den lilla dosan med fyra ögonskuggor är från Givenchy och heter Prisme Again. Fyra naturliga färger som alla är användbara.

Budget concealern kommer från H&M och är jättebra mot mörka ringar under ögonen.

Den gråbruna kajalpennan kommer från Estee Lauder och smälter in i huden på ett fint sätt.

Min Favorit doft kommer från Yves Saint Laurent och heter Cinema. Den luktar sexigt och sofistikerat på samma gång. Passar utmärkt när man ska på partaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0