Mina favoritdofter

212523-80212523-79

Jag har tidigare skrivit om en av  mina favorit parfymer, Cinema från YSL. Det är min partyparfym men jag har två andra parfymer som jag inte kan leva utan.
L`instant de Guerlain är min vardagsparfym. Den har en snäll lite söt men helt oemotståndlig doft. Jag letade land och rike runt innan jag hittade den efter att ha fått ett prov på den i en utländsk tidning. Det var nog fyra år sedan och nu finns den att få tag på i sverige utan problem.
Coco Mademoselle från chanel har en lite mer vuxen och sofistikerad doft.
Det värsta jag vet är riktigt tunga dofter som man får huvudvärk av, eller riktigt sötsliskiga.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja eller såna där tunga orientaliska dofter som man nästan svimmar av när folk har på sig. Euphoria Blossom från Calvin Klein luktar gott men jag är för snål för att köpa den just nu.

2007-04-01 @ 15:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0